Doçent Doktor Ali Yılmaz Kimdir?

doktor-ali-yilmaz

Doç. Dr. Ali YILMAZ Kahramanmaraş ilimizde doğmuştur. İlkokulu, Ortaokulu ve Liseyi devlet okullarında birincilikle bitiren Ali Yılmaz 1994 yılında Karadeniz Teknik Üniversitesi Tıp Fakültesini kazanmıştır. 2000 Yılında tıp eğitimini tamamlayarak üniversiteden başarıyla mezun olmuştur. Doktor Ali Yılmaz 2000-2007 yılları arasında pratisyen hekim olarak kamuya bağlı hastanelerde olarak görev yapmıştır.

Dr. Ali Yılmaz Doktora Eğitimi

Doçent doktor Ali Yılmaz 2007 yılında Pamukkale Üniversitesi Tıp Fakültesi Beyin ve Sinir Cerrahisi Anabilim Dalında doktora ihtisas eğitimine başlamıştır.

Doktora eğitimi kapsamında diğer beyin hastalıklarının yanı sıra:

• Serebral anevrizma
  • Beyin anevrizma cerrahisi
  • Beyin anjiyosu
  • Beyin pili
  • Beyin tümörleri

Konularında özel çalışmalar yapmıştır.

Güney Kore Eğitimi

2011 Yılında Güney Kore'de düzenlenen Endovascular Neurosurgereycerebrovascular Neurosurgery, (girişimsel beyin cerrahisi, vasküler hastalıkları ve cerrahi vasküler hastalıkları) seminerine katılan doktor Ali Yılmaz, Serebrovasküler hastalıklar’ın tedavisinde modern yöntemler, endovasküler cerrahinin beyin damar hastalıklarının tedavisindeki yeri, beyin anevrizmasının kapalı yöntemle cerrahisi konularında eğitim almıştır.

ali-yilmaz-guney-kore-semineri.jpg

İhtisas eğitiminde özel ilgi alanı beyin anevrizması ve beyin kanamaları olan doktor Ali Yılmaz, Güney Kore eğitiminde serebral damar hastalıkları konusunda diğer ülkelerde tanınan birçok hekimle bilgi alışverişinde bulunmuştur. Teknolojideki gelişmelerin Serebrovasküler hastalıkların teşhis ve tedavisine katkısını gören Yılmaz, Türkiye’de o yıllarda ilk kez gerçekleştirilen endovasküler coille (kasıktan kapalı beyin ameliyatı) anevrizmaların kapatılması konusunda 1000’in üzerinde başarılı ameliyat gerçekleştirerek önemli bir deneyim kazanmıştır.

Randevu Tel:

Randevu Adres:

Şişli Kolan International - Okmeydanı/İstanbul

Doktor Ali Yılmaz 2012 yılında "Ratlarda deneysel siyatik sinir tam kat kesisinde sentetik vasküler greft ve kök hücre uygulamasının nöral doku iyileşmesi üzerine etkileri" isimli çalışması ile doktora öğrenimini başarıyla tamamlamıştır. Kamuya ait Devlet Hastanelerinde beyin ve sinir cerrahisi dalında iki yıl uzman doktor olarak görev yapan doktor Ali Yılmaz, Beyin ve Sinir Cerrahı olarak birçok başarılı ameliyat gerçekleştirmiştir.

doktor-ali-yilmaz-ameliyat-sirasinda.jpg

Doç. Dr. Ali Yılmaz 2014-2015 yıllarında Adnan Menderes Üniversitesi Tıp ve Sağlık Bilimleri Araştırma ve Uygulama Merkezinde başhekim yardımcısı, 2015-2016 yıllarında ise başhekim olarak beyin ve sinir cerrahisi hizmetlerine ek olarak yöneticilik görevlerinde bulunmuştur.

2015 Yılında Güney Kore'de Neuroınterventional Stroke Therapy Training Program (girişimsel olarak stroke hastalarına müdahale) konulu programa katılmıştır. Program kapsamında beyindeki damar anormalliklerinin ve özellikle karotis arter daralmasının neden olduğu inme ve tedavisine ilişkin eğitim almıştır. Doktor Ali Yılmaz karotis arter daralmasını tedavi ederek inme riskini minimize eden stent yöntemi ile birçok hastayı tedavi etmiştir.

ali-yilmaz-guney-kore-egitimi.jpg

Doçent Doktor Ali Yılmaz'ın ulusal ve uluslararası dergilerde yayımlanmış 60'ın üzerinde bilimsel makalesi bulunmaktadır. İlgilendiği konuların başında beyin anevrizması, beyin kanaması, beyin pili tedavisi, beyinde damar genişlemesi, inme, karotis arter daralması, çocukluk çağı beyin tümörleri, endoskopik cerrahi girişimler, konjenital anomaliler, gamma knife radyocerrahisi ve kafatası şekil bozuklukları bulunmaktadır. Doçent Doktor Ali Yılmaz halihazırda Şişli Kolan International Hastanesinde hizmet vermeye devam etmektedir.

adres-gorseli

Randevu

Linkteki formu doldurarak randevu talebinizi iletebilirsiniz.

mail-gorseli

Linkteki formu doldurarak mail yoluyla bizimle iletişime geçebilirsiniz

Eposta Gönder
telefon-gorseli

Whatsapp İletişim

Acil durumlarda whatsapp ile iletişime geçebilirsiniz.